woensdag 10 juli 2019

Knipoogjes van Papa






Vind je dit ook geen kunstwerk? Zo'n hart in het blad en dan ook nog dat mooie doorkijkje. Wow, ik geniet van zulke wondertjes in de natuur. Ik heb al meer over dergelijke vondsten geschreven en blijf dat vast doen. 💚

Ik ervaar zulke vondsten als liefdesblijken van Papa God. Hij weet, dat ik hou van zulke knipoogjes en dat ik die ook nodig heb. Ik voel me er geliefd door. 

Vanavond kreeg ik ook weer zo'n knipoogje. Iemand had een foto van mij gemaakt, terwijl ik buiten zat te schrijven. Gisteren. 
Vandaag kreeg ik die opgestuurd  in de vorm van een kort filmpje. Met iets extra's toegevoegd.....


"Ik geef inzicht en wijs de weg die je moet gaan.
Ik geef raad, op jou rust mijn oog."



Deze tekst staat in psalm 32 vers 8. Ik ben er zó blij mee. 
Ik heb dit zo nodig. Inzicht en wijsheid. Elke dag leiding.
\
Vader, ik wil niets doen, dat U niet wilt. Niets.
Neem maar af, wat U niet goed vindt. 
Vermeerder, zegen wat U zelf hebt gegeven. Wat van U is. 
Leid mij Heer, ik onderwerp mij aan U.
Dank U wel voor deze mooie toezegging uit psalm 32. 
Ik geloof die.
Ik vertrouw U.
U bent bij mij.
Altijd. 





6 opmerkingen: