zondag 8 november 2020

De zegen van God

 




De zegen van God, wens ik jou toe;
weet dat Hij jou nooit verlaat.
De zegen van God, blijft bij jou;
overal waar je gaat.

Dit kinderlied zit in mijn gedachten en daarom laat ik het er nu maar uitkomen 😀

We worden er tenslotte allemaal toe opgeroepen om te worden als een kind. En wie wil er nu geen kind zijn, gezien hoe Jezus met hen omging? Hij omarmde en zegende hen!

Deze eenvoudige regeltjes vertellen ons, dat God er altijd is. Hij verlaat ons niet. Lees Mattheüs 28:20 maar:
Em zie, Ik ben met u al de dagen, tot de voleinding van de wereld. Amen.
Jezus is Immanuel, God met ons.
Is dat geen kinderlijk eenvoudige bemoediging?

Ik wens je toe, daar vandaag de kracht van te mogen ervaren. Zijn zegen op jouw leven. Zijn licht over jouw pad.

Misschien ken je wel iemand, die deze regels vandaag extra nodig heeft, misschien is het zelfs wel een kind. Stuur het maar door.
Ontvang de zegen en geef die weer door.

Gezegend om tot zegen te zijn.
Blessed to be a blessing.
Liefs en groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten